Forsinkelser på covid-19 svar og testsvar i Coronapas
På grund af strømsvigt og netværksudfordringer er der i øjeblikket problemer med indsamlingen af data om testsvar fra hele landet.
På grund af strømsvigt og netværksudfordringer er der i øjeblikket problemer med indsamlingen af data om testsvar fra hele landet.
Det betyder, at mange borgere ikke kan se deres testsvar fra antigentest og PCR-test fra de seneste dage på sundhed.dk, og at coronapas-appen derfor heller ikke viser alle negative svar.
Problemerne er umiddelbart løst, men da der nu står mange svar i kø for at blive behandlet, vil der desværre stadig gå noget tid, før systemerne er oppe igen. Vi arbejder på at opnå normaldrift igen i løbet af dette døgn.
Borgere kan stadig modtage kviktestsvar direkte fra private testleverandører og se svar på pcr-tests på app’en Min Læge.
Coronapasset viser stadig status for vaccination og immunitet.
![Pressehenvendelser
Kontakt Statens Serum Instituts presseafdeling på telefon 2260 1123 eller mail presse@ssi.dk
Abonner på Nyheder fra SSI](https://www.ssi.dk/-/media/arkiv/dk/aktuelt/nyheder/kontakt.jpg?ca=imageandtext-xs&r=d17c96fc-ebbc-4da5-9c0c-40611f371101)
Pressehenvendelser
Kontakt Statens Serum Instituts presseafdeling på telefon 2260 1123 eller mail presse@ssi.dk
Abonner på Nyheder fra SSI