PDF-ikonPrintikon

Hvordan søger du?

På Statens Serum Institut håndterer vi jobansøgninger elektronisk, og derfor skal din ansøgning samt relevant dokumentation for dine kompetencer og tidligere ansættelser sendes elektronisk

Sådan søger du

I bunden af alle stillingsannoncer finder du linket "søg stilling", som du skal bruge, hvis du ønsker at søge den pågældende stilling.

Når du klikker på "søg stilling" bliver du dirigeret videre til vores elektroniske rekrutteringssystem, hvor du bliver guidet igennem en 3-trinsproces:

3-trinsproces

1. Udfyld ansøgningsskema med personlige oplysninger

2. Vedhæft ansøgning, CV, eksamensbevis og eventuelle referencer, publikationslister mm.

3. Gennemse og godkend din ansøgning 

Når du har godkendt og sendt din ansøgning, vil du inden for 24 timer modtage en mail, hvori vi bekræfter vores modtagelse af din ansøgning.

Almindeligvis vil behandlingsstiden tage op til 4 uger efter ansøgningsfristens udløb.

Spørgsmål til stillingen

I alle stillingsannoncer er angivet en kontaktperson. Hvis du har spørgsmål til jobbet eller ønsker yderligere informationer, skal du henvende dig til kontaktpersonen.

Sidst redigeret 20. november 2015

Kontakt

Hvis du har spørgsmål til rekrutteringsforløbet eller hvordan du søger en ledig stilling på SSI, kan du sende os en mail. Vi vil her efter vende tilbage til dig, så snart vi har mulighed for det.