Afsnitsleder og Property manager til afdelingen Campus Service

Ansøgningsfrist: 04. februar 2018

Har du solid erfaring med drift og udvikling af et større campus område? Kan du medvirke til at gennemføre nye standarder for en matrikel, hvor 1700 mennesker har deres daglige gang? Så er det måske dig, vi søger til vores afsnit for Ejendomme i afdelingen Campus Service.  
 
Om os  
Campus Service består af 24 medarbejdere - håndværkere, ingeniører og administrativt beskæftigede. I afsnittet ”Ejendomme” får du ansvaret for 8 dedikerede medarbejdere. Afdelingen er et samlet servicecenter, der har til opgave, at sørge for, at lejerne på SSI Campus får tilgodeset deres behov for tidssvarende bygninger, forsyninger og facility management ydelser så rationelt som muligt.  
 
Målet er et velfungerende campusområde, med faciliteter og arrangementer, der understøtter beboernes opgavemæssige behov samt et inspirerende og velfungerende samarbejde blandt aktørerne under fællesbetegnelsen ”sundhed”.  
 
Campus Service arbejder hver dag for bedst muligt at støtte lejerne i at udføre deres kerneopgaver og sørger for, at service og infrastruktur er i orden, så lejerne kan koncentrere sig om det, de er bedst til.  
 
Dit arbejde  
Dine primære arbejdsopgaver vil være:  
• Strategisk drift og udvikling af ejendomme og facility management på Campus  
• Budget- og regnskabsforvaltning på ejendomsområdet  
• Myndighedsbehandling & byggeadministration  
• Areal-optimering/space management  
• Kontrakt- og udbudsudformning  
• Udarbejdelse/revision af erhvervslejekontrakter  
• Rådgivning ifbm. byggesager  
• Udarbejdelse af driftsbudgetter/udbud.  
 
Din uddannelse og erfaring  
Vi forventer, at du er uddannet ingeniør, arkitekt eller lignende med et højt, fagligt niveau. Vi forestiller os, at du har erfaring fra tidligere, lignende stillinger, f.eks. som property manager eller ejendomsadministrator.  
 
Dine personlige kvalifikationer  
Vi lægger vægt på, at du:  
• er åben og udadvendt  
• er kommunikerende og velformuleret i skrift og tale, på dansk såvel som på engelsk  
• er sympatisk og har en præsentabel fremtoning, og diplomatiske kompetencer  
• er du skal kunne holde mange bolde i luften  
• er løsningsorienteret  
• er målrettet og struktureret  
• Kan navigere i politiske spørgsmål og offentlig forvaltning.  
 
Da stillingen indebærer en stor kontaktflade både internt i afdelingen og med samarbejdspartnere på hele campus, er det desuden vigtigt, at du er fleksibel og har gode samarbejdsevner. Derfor er det vigtigt, at du er en dygtig kommunikator, der kan indgå i dialog med mange forskellige samarbejdspartnere og kolleger.  
 
Vi tilbyder  
Samfundsnyttige arbejdsopgaver i en anerkendt virksomhed med høj faglighed. Du vil få en stor kontaktflade samt engagerede kolleger. Vi er en fleksibel og familievenlig arbejdsplads med 37 timers arbejdsuge inkl. frokostpause. Vi vægter kompetenceudvikling højt. Vi er desuden centralt beliggende i København og har fri parkering på området.  
 
Om ansættelsen  
Du bliver ansat efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og Akademikernes Centralorganisation.  
 
Kontakt os gerne  
Du kan få mere at vide om stillingen ved at kontakte teknisk chef Anders Frejberg på tlf. 2224 0287 eller afsnitsleder Jan Findsen på tlf. 2228 8779.  
 
Er du interesseret?  
Klik på "søg stillingen" og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis. Ansættelsessamtaler forventes afholdt i uge 6 og 7.



Statens Serum Institut (SSI) forebygger og bekæmper smitsomme sygdomme, biologiske trusler og medfødte lidelser. Vores mission er:  ”Vi styrker sundheden gennem sygdomskontrol og forskning.”

SSI er en mangfoldig arbejdsplads med ca. 700 medarbejdere. Vi opfordrer derfor alle kvalificerede uanset alder, køn, race, religion eller etnisk tilhørsforhold til at søge.

SSI lægger stor vægt på den enkelte medarbejders muligheder for kompetenceudvikling. SSI har per 1. januar 2018 røgfri arbejdstid og et røgfrit campus.

Relateret indhold

Kontakt

Har du spørgsmål til, hvordan du søger en stilling på SSI eller til rekrutteringsforløbet, kan du sende en mail til .

Uopfordrede ansøgninger
Vi behandler ikke uopfordrede ansøgninger. Alle ledige stillinger bliver slået op her på vores hjemmeside.

Løntilskud, fleksjob og virksomhedspraktik
Vil du vide mere om muligheden for ansættelse i løntilskud, fleksjob og virksomhedspraktik, kan du læse mere om det på siden Løntilskud, fleksjob og virksomhedspraktik. Her har du også mulighed for at uploade din ansøgning og CV.

Jobs

Jobagent

Fandt du ikke det du søgte, så tilmeld dig vores jobagent og få besked besked næste gang vi annoncerer en stilling.