PDF-ikonPrintikon

Statens Serum Instituts Elektroniske Indberetningssystem (SEI)

Statens Serum Instituts Elektroniske Indberetningssystem (SEI) er fødekanalen for en lang række af de hidtidige papirbaserede indberetninger.

Her finder du også det nødvendige software for at kunne påbegynde indberetningen til Statens Serum Institut. Du finder også en generel installationsvejledning samt vejledninger i blanketternes udfyldelse for hvert enkelt indberetningsområde.

Download indberetningssystemet

Installer nedenstående program, hvis du skal i gang med at indberette via SEI - eller hvis du skal have dit nuværende program opdateret:

Download Hent seneste version af indberetningsprogrammet

 

OBS: De fleste opdaterede computere har allerede den nødvendige .Net version installeret på maskinen. Hvis SEI-programmet fejler under opstart, kan man downloade Microsoft .NET Framework 3.5 SP1 på dansk eller engelsk - eller hos Microsoft.

NemID medarbejdersignatur 

For at kunne bruge Statens Serum Instituts Elektroniske Indbertningingssystem (SEI), skal du bruge en NemID medarbejdersignatur.

Har du ikke allerede har en NemID medarbejdersignatur, kan du få hjælp og læse om, hvordan du gør på nemid.nu

Har du spørgsmål om installation og anvendelse af NemID medarbejdersignatur kan du også få hjælp på nets.eu/dk.

 

 

Sidst redigeret 25. juni 2014

Kontakt

Hjælp og support til SEI
NSI Servicedesk
Tlf.: 3268 3900

Spørgsmål om indberetninger
Tlf.: 2230 7904